تحصیل رایگان در ترکیه
نوشته شده توسط : rahman babalou

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث محبوبیت دانشگاه های ترکیه شده، فراهم بودن شرایط تحصیل رایگان در ترکیه است. چون دولت ترکیه بنابر سیاست های خاصی که در پیش گرفته، سطح علمی دانشگاه هایش را بالا برده و امکان دریافت بورسیه های مختلف تحصیلی را برای دانشجویان خارجی فراهم کرده است. دانشجویان ایرانی در این میان شانس خوبی برای تحصیل رایگان در ترکیه دارند،شما می توانید با کمک و راهنمایی مشاوران آتاکان از شرایط تحصیل رایگان در کشور ترکیه آگاه شوید.

تحصیل رایگان در ترکیه

کشور ترکیه از جمله کشورهایی است که برای بسیاری از دانشجویان از سراسر دنیا جزو مقاصد تحصیلی بحساب می آید چراکه بخاطر عدم نیاز به ویزای تحصیلی و هزینه های مناسب زندگی دانشجویی و تحصیل به اولویت های انتخابی دانشجویان ایرانی برای تحصیل بدل شده است.
اگر شما هم علاقه دارید تا در یکی از مقاطع دانشگاهی کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری به تحصیل رایگان در ترکیه اقدام کنید و در یکی از بهترین دانشگاه های ترکیه با هزینه ای کم و بسیار مناسب تحصیل کنید، با ما همراه باشید تا با خواندن این مطلب موارد مفیدی در این زمینه برایتان ارائه کنیم.

شرایط تحصیل رایگان در ترکیه چیست؟

کشور ترکیه به دلیل داشتن دانشگاه های معتبر بین المللی با استانداردهای آموزشی بالا و فرهنگ مناسبی که دارد ، مقصد مناسبی برای ادامه تحصیل دانشجویان ایرانی است. لیست رشته های بورسیه ترکیه بسیار متنوع هستند از رشته های پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی گرفته تا رشته های علوم پایه و علوم انسانی همچون مدیریت،حقوق و … تا رشته های ریاضی و فنی مهندسی مثل مهندسی عمران،معماری،گرافیک و …
بنابراین شما برای تحصیل رایگان در ترکیه رشته های زیادی برای انتخاب دارید که بر حسب علاقه و شرایطی که دارید، می توانید یکی از این رشته ها را انتخاب و بورسیه ترکیه را بدست آورید.

مهمترین مزیت های تحصیل رایگان در ترکیه کدام موارد هستند؟

  • نیازی به پرداخت هزینه خوابگاه دانشجویی ، شهریه دانشگاه و بیمه سلامت ندارید و با پرداخت هزینه جزئی می توانید به رایگان در این کشور تحصیل کنید.
  • در برخی موارد علاوه بر بورسیه های تحصیلی ترکیه حقوق نیز دریافت می کنید.
  • در دوره های آمادگی زبانی ترکی بدون پرداخت شهریه تحصیل می کنید.
  • با برخورداری از وام های دانشجویی و اخذ مجوز کار دانشجویی و همچنین بورسیه ترکیه می توانید شرایط تحصیل رایگان در ترکیه را فراهم کنید.
  • با اخذ بورسیه های ترکیه با تخفیف دانشجویی 50% از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنید.




:: برچسب‌ها: تحصیل در ترکیه , بورسیه تحصیلی ترکیه , هزینه تحصیل در ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: